Je vhodné, aby byl ve firmě SEO specialista?

Asi není třeba říkat, že hlavním cílem každé firmy, bez ohledu na její velikost, je dosahování stále vyššího zisku. K tomu je však potřeba, abychom si jednak zdrželi stávající zákazníky, a zároveň získávali stále nové.

 

S tím nám pomůže správně zvolená marketingová strategie. Ta se obvykle skládá z několika navzájem se doplňujících metod propagace. A ačkoliv je z nich mezi širokou veřejností zdaleka nejznámější reklama, není ani zdaleka jediná.

 

penize3

 

Jinou možností, která je hojně využívaná, je i úprava internetových stránek firmy tak, aby se po zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů objevil odkaz na ni v seznamu výsledků na jednom z prvních míst.

 

Toto opatření zvýší návštěvnost webu, a vzhledem k tomu, že každý z těchto návštěvníků je zároveň i potenciálním zákazníkem, tak čím více jich je, tím je větší pravděpodobnost, že si některý z nich něco koupí. A tím se samozřejmě zvýší zisk, což je hlavním cílem.

 

Je jasné, že se jedná o poměrně efektivní cestu, jak zvýšit objem prodeje. Není tedy divu, že ji implementuje prakticky každá firma. Otázkou však je, jak moc by měla být tato úprava intenzivní a kolik pozornosti potřebuje. Skutečně je například nutné, aby byl ve firmě na plný úvazek zaměstnán SEO specialista seolight.cz?

 

seo1

 

Popravdě řečeno, zde záleží především na tom, jak velký rozdíl v zisku tato metodika přinese, a také jak často je internetová stránka firmy aktualizována. Pokud se zde například přidávají prakticky každý den nové příspěvky, pak je to určitě vhodné. Pokud se však upravuje pouze ceník či katalog produktů dle aktuální nabídky, pak by se jednalo o zbytečné výdaje.

 

I zde tedy neexistuje jednoznačná odpověď. Nejlepší řešení se přeci jen liší případ od případu. Pokud tedy chceme vědět, zda je i pro naši firmu vhodné, je nejlepší nechat si vypracovat analýzu. Ano, zaplatíme za ni sice peníze, ale věřte, že v dlouhodobém horizontu se to vyplatí.